ميزان توجهي که مديريت انبارداري به آن مي شود خيره کننده و در عين حال قابل درک است.
با مديريت نامناسب موجودي، خطر انباشت بيش از حد موجودي، ناتواني در پيشبيني روندهاي تجاري، چالشهاي حين ماليات، و مهمتر از همه آسيبهاي محل کار را در پي خواهيد داشت.
براي جلوگيري از اين خطرات، شرکت هاي صنعت بازرگاني از نرم افزار مديريت انبارداري استفاده مي کنند. در اين پست، مزايا و معايب پيادهسازي CRMها را در گردش کار خود شرح ميدهيم، معماري آنها را ترسيم ميکنيم و تفاوتهاي بين برنامه مديريت موجودي و انبار را مورد بحث قرار ميدهيم.
استفاده از نرم افزار CRM براي مديريت
در اينجا مزاياي استفاده از CMS مديريت انبار آورده شده است.
راه هاي مختلفي براي بهينه سازي مديريت انبار و کاهش هزينه هاي نگهداري وجود دارد. استفاده از تمام فضاي موجود بدون ضايعات، توزيع نيروي کار بين وظايف با اولويت بالا و پايين، و شناسايي اقلام منقضي شده همگي منجر به افزايش جريان موجودي منعطف تر مي شود.
حتي سيستم هايي مجهز به شبيه سازهاي کف وجود دارد که به مديران کسب و کار اجازه مي دهد تا نحوه قرار دادن مبلمان در انبار را مشخص کنند.
استفاده از CRMهاي مديريت انبارداري مجموعه اي واضح از مزاياي را براي تامين کنندگان و مشتريان به طور يکسان ارائه مي دهد. براي اولين بار، شما قادر خواهيد بود زمان انتظار در خليج ها و اسکله ها را کاهش دهيد - اين امر زنجيره تامين را سرعت مي بخشد.
در پايان مشتري، ميتوانيد تحويل سريع محصول را انجام دهيد يا بهروزرسانيهاي بيدرنگ درباره در دسترس بودن هر محصول خاص ارسال کنيد.
شرکتهايي که يک نرمافزار مديريت موجودي براي موجودي انبار توسعه ميدهند، آگاهي بيشتري از وضعيت کالا دارند و ميتوانند پاسخهاي دقيق و اساسي بدهند.
با کمک نرم افزار CRM مي توانيد اطلاعات عميقي از وضعيت موجودي و موجودي انبار بدست آوريد. داشتن به روز رساني در زمان واقعي در مورد هر محصول يا انبار به طور کلي به شما کمک مي کند تا موارد زير را انجام دهيد:
کاهش هزينه هاي عملياتي ناشي از خطا
براي بازيابي انبارها به موقع برنامه ريزي کنيد
در مورد خطرات احتمالي اطلاعاتي دريافت کنيد (مثلاً تأخير در حمل و نقل)
ظرفيت انبار آينده را پيش بيني کنيد
استفاده از CRM ها به شدت به افزايش کارايي انبار کمک مي کند.
مديران کسب و کار قادر خواهند بود به جاي رويارويي با مسائل مديريتي در زمان واقعي، تحت فشار بيشتر، رويکردي فعالانه براي حل مسئله داشته باشند.
مديريت يک انبار به صورت دستي به اندازه کافي چالش برانگيز است، و حتي اگر مکان هاي متعددي وجود داشته باشد، چالش برانگيزتر است. براي اين منظور، CRM بسيار مفيد است. يک مدير کسب و کار مي تواند يک سيستم داده تلفيقي ايجاد کند که اطلاعات همه مغازه ها و انبارها را ذخيره مي کند.
نرمافزار مديريت انبار ابري کيفيت تخصيص کارمندان بين سايتهاي مختلف را بهبود ميبخشد، کمک ميکند تا اطمينان حاصل شود که همه انبارها با حداکثر کارايي خود کار ميکنند، و جريانهاي کاري هر سايت را تحليل و مقايسه ميکنند.
با افزايش تعداد فروشگاه ها و انبارها، حجم کاغذبازي ها نيز افزايش مي يابد. اکثر CRMها الگوهاي اسناد سفارشي را براي سرعت بخشيدن به گزارش، صورتحساب و ماليات ارائه مي دهند.
به اين ترتيب، يک مدير کسب و کار مي تواند يک استاندارد چند مشتري يکپارچه ايجاد کند که در تمام مکان هاي موجود معتبر است.
استفاده از CMS رديابي موجودي و ديد انبار را بهبود مي بخشد. اين شامل ايجاد شفافيت در مورد وضعيت ذخاير و ظرفيت انبار و همچنين دريافت بينش عميق تر از توانايي تيم است.
نرم افزار مديريت انبار شفافيت فرآيندهاي درون شرکت را بهبود مي بخشد. يک مدير کسب و کار مي تواند از CRM براي رديابي عادات کاري کارکنان و شناسايي تخلفات در اسرع وقت استفاده کند.
CRM مديريت انبار به کسب و کارها کمک مي کند تا از سياست هاي دولتي پيروي کنند. چنين سيستمي به مديران موجودي اين امکان را مي دهد که بررسي کنند آيا همه کالاها داراي مدارک تأييد منشأ و تحويل آنها هستند، آيا هر چيزي که در انبار ذخيره مي شود داراي بسته بندي مناسب است و غيره.
يک CRM براي کنترل کيفيت کارآمد ضروري است زيرا وضعيت حمل و نقل، بستهبندي، کارايي طرحبندي، و مطابقت کاغذ با وضعيت واقعي موجودي را رديابي ميکند.
در صورت شناسايي هر گونه مشکلي به يک مدير و همچنين کارکنان آنها به طور خودکار هشدار داده مي شود.
مي ,انبار ,مديريت ,يک ,کار ,crm ,مديريت انبار ,کسب و ,و کار ,crm براي ,مي دهد ,براي مديريت انبار
درباره این سایت